Warlock - Oficjalna Strona

Bank Opisów - Kmaranskie nadrzewne miasto

Ragar - 28 Gru, 2003 - 12:26
Temat postu: Kmaranskie nadrzewne miasto
Czy ktos chcialby pomoc nam pisac Kmaranskie nadrzewne maisto ?
Moglbym wtedy sluzyc zalozeniami, mapka jak to ma wygladac i co potrzeba napisac. A wlasciwie do napisania jest wszystko - lokacje, npce ich ekwipunek. Kontakt najlepiej widziany na ircu czy tam moge podac maila.
Ace - 28 Gru, 2003 - 14:13
Temat postu:
spoko moge pomoc
Falard - 28 Gru, 2003 - 19:11
Temat postu:
A i ja moge cos napisac chetnie, tylko mam jeden warunek chce je zwiedzic zaraz po otwarciu Very Happy
Ragar - 28 Gru, 2003 - 19:12
Temat postu:
Czesc miasta bedzie dostapna do zwiedzania ... czesc nie. I proba sie tam dostania bedzie albo bardzo bolesna albo smiertelna Smile
To jeszcze jest akurat dokladnie w czaise przemysliwania czy jak to sie pisze ;]
Falard - 29 Gru, 2003 - 07:16
Temat postu:
Hehe wolal bym aby moja proba skonczyla sie jedynie na bolu...
Moze dla mnie z Aceem raz by mozna wyjatek zrobic? pisalismy w koncu to miasto Wink
Btw. Przydala by sie jakas mapa zeby wiedziec co opisywac
Sethar - 29 Gru, 2003 - 07:31
Temat postu:
Hmm. Zapewniam, ze jesli wklad bedzie odpowiedni to i pewne ustepstwa "chwilowe" beda brane pod uwage.

Niestety niektore lokacje z pewnocia nie beda od razu dostepne. Ale zapewniam ze jakies sposoby dostania sie tam beda. Oczywiscie nie bez pewnych okreslonych zabiegow i wyzeczen ze strony wchodzacego. Twisted Evil

Pozdrowka Sethar
Ragar - 29 Gru, 2003 - 10:05
Temat postu:
Czesc miasta bedzie otwarta do zwiedzania dla tych mile widzianych. To znaczy wroga beda probowali zatrzymac, ale mysle nad mechanizmem zaufania komus. I wtedy bezpieczna czesc miasta jest otwarta - chroniona przed upadkiem siatkami do lapania ptakow i barierkami na platformach drzewnych. Ale to na pierwszym tylko poziomie. Nastepy juz nie bedzie dostepny dla obcych i juz nie ma zabezpieczen. Upadek moze sie zle skonczyc ale mozna tez trafic w siatke... czasem. No i najwyzszy poziom dostepny tylko dla elyty Wink Gdzie zwykly szary kmaran tez nie bardzo ma wstep.
Na poczatek prosilbym o opisy czegos prostego - ubrania mieszczan, moze jakies sztylety czy miecze ich. Opisy npcy zwyklych. Jakies tez elegnackie stroje, moze szlachty opisy. Po prostu musialbym wiedziec jak piszecie zeby dopasowac do zadan. Chyba ze ktos woli opisy lokacji - to wtedy kladki, drabinki lokacje przejsciowe ktorymi sie porusza po miescie.

Ragar

ps. a dla ty ch naprawde duzo pomagajacyh mozna przeciez zrobic wyjatek - tak samo przeciez debugowalem miasto umarlych, taka pomoc tez sei przydaje Smile
Falard - 02 Sty, 2004 - 18:26
Temat postu:
Ta kladka bedzie nad ta siadka tak? Co bedzie laczyla?
Ragar - 02 Sty, 2004 - 21:55
Temat postu:
Ogolnie wyobraz sobie kilka gigantycznych drzew polaczonych na roznych poziomach galeziami kladkami, rosnacymi konarami, do tego drabinki sznurowe, jakies liany i pelna udomowiona dzicza.
Drake - 05 Sty, 2004 - 10:13
Temat postu:
Co do ogolnego wydzwieku miasta to mozna spojrzec jeszcze raz na taki film co sie nazywa Powrot Jedi. Tam byla taka wioska nadrzewna ewokow. To moze nie to samo, ale daje jakies wyobrazenie. Nie ryzykowalbym porownaniem ewokow do kmranow i vice versa. Kiedys pisalem opisy do tego miasta, a i mape ogolna (szkielet) mniej wiecej udalo mi sie stworzyc. Jest toto jeszcze czy mam wysylac znow?
Ragar - 05 Sty, 2004 - 10:32
Temat postu:
Drake wyslij mi na maila maly_niebieski_kotek@wp.pl bylbym bardzo wdzieczny bo jak narazie ja mam wszystkie materialy i koordynuje.
Wizowie raczej zadko sie pojawiaja i nie zawsze maja czas a my juz zaczelismy pisac.

Ragar

ps. Jezeli chodzi o klimat miasta to bylo to super opisane w jednej knidze z cyklu Magic the gathering z drzewnym miastem. Takim w konarach gigantycznych drzew - cos kolo kilometra wysokosci, tylko kladki linki itp. w domach nie bylo scian ale plachty materialu tylko - bez barierek liczac sie tylko z wlasna zrecznoscia. Wielkie sieci na ptaki do lapania pozywienia i praktycznei nigdy nie schodzili na lad. Niestety nie mam juz tej ksiazki i nie pamietam tytulu = to byl jakis cykl o spolecznosci mechanicznej co podbijala swiat, potem jakis swiat aniolow ... no nie pameitam juz tego dobrze ale miasto nadrzewne utkwilo mi w pamieci doskonale.
Drake - 05 Sty, 2004 - 13:37
Temat postu:
Podobne miasto bylo tez w xiazce Orsona Scotta Carda
Planeta Spisek (oryg. Treason chyba). Ja stamtad sporo wzialem i wykroilem. Druga rzecz ktora sie inspirowalem byl RPG na PC Lands of Lore II, sporo fajnych rzeczy tam maja. Jak ktos zna albo ma to polecam lekture tudziez dogranie w Lol do momentu wejscia do miasta_na_drzewach.

re Ragar:
to zbiore co mam i wysle. Moze jeszcze cos dopisze jak mnie najdzie, ale niczego nie obiecuje.
Sethar - 05 Sty, 2004 - 15:44
Temat postu:
Ciekawym źródłem pomysłów jest tez Might & Magic na PC - Wszystkie czesci. Polecam.

Pozdrowka Sethar
Krwin - 06 Kwi, 2004 - 18:12
Temat postu:
daj Ragar moze jakies probki opisow, zeby wiedziec jak to miasto wyglada mniej wiecej.. i jakies wypunktowane zapotrzebowanie...
czesto jak gram i nie mam nic innego do roboty, chetnie bym sobie cokolwiek skrobnal.. a jak sie tu cos pojawi, moze i innych zmobilizuje..
Ragar - 06 Kwi, 2004 - 19:00
Temat postu:
Potrzebne jest wszystko ...
Najwieksze zapotrzebowanie jest na opisy kladek poleczek nadrzewnych drog, konarow galezi po ktorych sie lazi...
W nocy i dzien - plus troche npcy zwyklych jak i takich specjalniejszych.
Przy czym kladki bardziej opisujace moim zdaniem co jest dookola niz sama galez. Bardziej klimat nadrzewny.

Kilka przykladow pierwszych z brzegu:


Z lewej jak i z prawej strony rozciaga sie niebotyczna przepasc, ktorej konca upatrywac sie mozna na pokrytej liscmi ziemi gdzies daleko na dole. Potezne konary drzew o grubej, pofaldowanej przez tysiace lat korze, wypelniaja przestrzen. Rozgaleziaja sie one i tworza skomplikowane mozaiki przypominajace kopulaste zwienczenia jakichs niezwyklych konstrukcji. Stoisz na waskim drabiniastym mostku, przerzuconym na ogromnej wysokosci, miedzy dwoma drzewami. Lekkie powiewy wiatru muskaja twa twarz.


Znajdujesz sie na waskiej biegnacej wysoko w koronach drzew kladce. Tutaj drzewa same znaja swoja role i sluchajc wskazowek Najwiekszych Szamanow rosna tak by swymi mocnymi konarami ksztaltowac drozki i pomosty miasta. Nie znajdziesz tu ani jednego kawalka metalu, ni lin ograniczajacych czy wpijajacych sie w drzewo. Jedne galezie plynnie przechodza w drugie tworzac wielki organizm polaczonych drzew - Kmaranskie nadrzewne miasto.


Pod toba rozciaga sie szumiacy i kolyszacy las, oraz niedaleka sciolka lesna zaslonieta przez galezie i krzaki. Dookola widzisz platanine drabinek i polaczonych konarow drzew tworzacych istny labirynt posrod kilku gigantycznych drzew stanowiacych podstawy miasta. Dziesiatki Kmaranow przemierzaja te podniebne trakty, zwinnie niczym lesne duchy, zupelnie nie zwracajac uwagi na wysokosc i slabe podmuchy wiatru.


Most linowy, na ktorym ulozone sa poprzeczne deski. Kolysze sie przy kazdym
kroku, im dalej jestes od skraju przepasci tym kolysanie staje sie silniejsze.
Przy maksymalnych wychyleniach widzisz pnie drzew, opadajace ku ziemi skrytej
w mrocznych cieniach i tak odleglej, ze nie masz pewnosci, gdzie wlasciewie
sie ona znajduje.


Praktycznie to sa opisy 4 roznych osob :> Wiec jak widac niekompatybilnosc nie jest problemem bo i tak dobrze do wyglada...

Potrzebuje wszystkie ... Ale wiekszosc sie tylko deklaruje nic nie piszac :>
No nic zobaczymy
Krwin - 08 Kwi, 2004 - 15:45
Temat postu:
Modul na mlode kmarany:

1:
mlodziutki/mlody/malutki/maly/niedojrzaly
2:
wesoly/rozesmiany/zwinny/chudy/niezdarny/
3:
kmaran.

Ten mlody kmaran, moze lepiej nazwac go kmarankiem, bardzo rozni sie w zachowaniu od dojrzalego kmarana. Nie w glowie mu powaga, wyraznie bardziej interesuja go filge i zabawy. Rozglada sie na wszystkie strony szeroko otwartymi oczyma. To rzuci sie na jakas galazke z dzikim wrzaskiem, to z powazna mina poluje na swoj krutki jeszcze ogonek. W jego zmierzwionym futerku dostrzegasz liczne listki i patyczki.

emoty:
123 rzuca sie z dzikim wrzaskiem na jakas galazke.
123 wywija krotkim ogonkiem.
123 zaczyna gonic swoj ogon, krecac sie coraz szybciej i szybciej.
123 rozglada sie szeroko otwartymi oczyma.

ma na sobie krotki zielony plaszczyk.

[krotki zielony plaszczyk]
Ten krotki plaszczyk jest charakterystycznym odzieniem noszonym przez kmaranskie dzieci. Wykonany zostal z zielonego materialu, dosc cieplego by nie marznac w zimie, i wystarczajaco lekkiego, by nie krepowac ruchow. Zostal obszyty czarna szarfa, zapobiegajaca scieraniu na koncach. Posiada dodatkowo niewielki, sztywny kolnierzyk pod ktorym znajduje sie wykonane z kostki jakiegos ptaka zapiecie. Na wysokosci piersi dostrzegasz wyhaftowany czarna nicia wzorek przedstawiajacy dwa drzewa.
Krwin - 08 Kwi, 2004 - 15:52
Temat postu:
zapomnialem o reakcjach:
przdstawienie sie-
123 patrzy na ciebie z naiwnym podziwem.
pytanie jakiekolwiek- (kmaran)
123 patrzy na ciebie w oslupieniu, po czym z filuternym usmiechem rzuca sie na twoj ogon.
pytanie jakiekolwiek- (nie kmaran)
123 nie zwraca na ciebie najmniejszej uwagi.
Krwin - 09 Kwi, 2004 - 20:04
Temat postu:
opis 1(kladko galaz)
Galaz na ktorej sie znajdujesz pelni funkcje kladki umozliwiajacej poruszanie sie po kmaranskim miescie. Tak jak cale nadrzewne miasto, jesto ona polaczeniem sily natury i magii ktora wladaja tutejsi szamani. W kazdym innym miejscu na swiecie, mozna by sie dziwic, ze galaz nie ma zakonczenia tylko ciagnie sie od pnia jednego gigantycznego drzewa do drugiego, lecz tutaj nie wyroznia sie niczym sposrod setek niemalze identycznych kladek.






specjalnie dla draka w tym poscie...Razz
nie wiem co ci az tak w tym przeszkadza... mam taki odruch ze jak cos wklejam to daje nowego posta, nie wiem co w tym zlego... szczegolnie jesli opisy sa czego innego, to chyba czyni temat czytelniejszym..
ale niewazne, pozdrawiam i ten tego wesolych..
Ragar - 09 Kwi, 2004 - 23:03
Temat postu:
Krwin ten tego ... moze wysylaj mi to na maila albo wklej na GG...
maly_niebieski_kotek@wp.pl albo gg - 1336645

Ragar
Krwin - 10 Kwi, 2004 - 04:40
Temat postu:
myslalem ze w ten sposob zmotywuje graczy do uczestniczenia w projekcie... albo chocby ze jacys "czepialscy" dla zabicia czasu powytykaja mi bledy w opisach, poprawiajac je jednoczesnie.. ale jesli wolisz w innej formie, to spoko..
Drake - 10 Kwi, 2004 - 11:38
Temat postu:
[quote="Krwin"]myslalem ze w ten sposob zmotywuje graczy do uczestniczenia w projekcie... albo chocby ze jacys "czepialscy" dla zabicia czasu powytykaja mi bledy w opisach, poprawiajac je jednoczesnie.. ale jesli wolisz w innej formie, to spoko..[/quote]

Ekhem...
A propos czepialskich, to czepic mozna sie tylko jednego. 3 notek pod rzad.
Krwin - 03 Lip, 2004 - 04:44
Temat postu:
Wszystkim zainteresowanym i uczynnym przypomina sie o aktualnosci projektu!!!
:*
Smile
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006